شناسهٔ خبر: 106561 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای افزایش آگاهی نسبت به حفظ و حراست اراضی ملی استان انجام پذیرفت؛

برگزاری دومین دوره آموزشی کارکنان یگان حفاظت اراضی ملی استان اصفهان

دوره آموزشی یگان حفاظت- اصفهان دومین دوره آموزشی کارکنان یگان حفاظت اراضی ملی استان اصفهان در راستای افزایش آگاهی نسبت به حفظ و حراست اراضی ملی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ دومین دوره آموزشی کارکنان یگان حفاظت اراضی ملی استان اصفهان در محل سالن همایش‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان با هدف آموزش تخصصی و تشریح ماموریت‌ها و پاسخگویی به سوالات ماموران این یگان برگزار شد.  

در این دوره آموزشی که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تشکیل شد قوانین، مقررات و ضوابط قضایی به منظور آشنایی هر چه بیشتر  کارکنان یگان حفاظت اراضی ملی استان تشریح شد.  

مباحث آموزشی توسط معاونین دادستانی استان، فرمانده انتظامی و فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان ارائه و در پایان نیز به سوالات کارکنان این یگان پاسخ داده شد.  

شغل حفاظت یکی از مشاغل حساسی است که کارکنان این بخش می‌بایست به بهترین نحو آموزش‌های لازم را دیده تا در برخورد با جرائم معترضین و متصرفین از اراضی دولتی موفق عمل کنند، آموزش کارکنان حفاظت اراضی ملی استان و آشنایی آنان با جدیدترین شیوه‌های حفاظتی و مراقبتی و استانداردهای علمی امری لازم و ضروری است که اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان همواره به این مهم اهتمام می‌ورزد.